Loading

piątek, 2 stycznia 2009

Spis treści książki: "Kreatywne odchudzanie, czyli jak uzyskać upragnioną sylwetkę"

Spis treści:

Podziękowania 7
Wprowadzenie 9

Sesja 1. Moje korzyści z bycia otyłą - przysięga gotowości 13
Sesja 2. Moje korzyści z bycia otyłą - uwolnienie 25
Sesja 3. Moja idealna sylwetka 33
Sesja 4. To Ty masz moc kierowania swoim ciałem 39
Sesja 5. Gimnastyka 63
Sesja 6. Jedzenie jest wspaniałe 75
Sesja 7. Jestem wolna od negatywnych przekonań dotyczących jedzenia 131
Sesja 8. Wyobrażenia zmiany 143
Sesja 9. Praca z organami wewnętrznymi 151
Sesja 10. Kochaj swoje ciało i sprawiaj mu przyjemność 157
Sesja 11. Zaspokojenie głodu psychicznego 175

Zakończenie 185
Uwagi dodatkowe 193
Bibliografia 197

Ps
Jeżeli jesteś zainteresowana/y całością publikacji możesz ją zamówić naciskając tutaj:

Kreatywne odchudzanie, czyli jak uzyskać upragniona sylwetkę - Łukowiak Barbara Janina


Kreatywne odchudzanie, czyli jak uzyskać upragniona sylwetkę - Łukowiak Barbara Janina

Brak komentarzy: