Loading

piątek, 1 lipca 2011

9 reguł odchudzania dla pracującej kobiety

Autorem artykułu jest Barbara Janina Łukowiak


Pracujesz, nie masz czasu zadbać o siebie. Wszyscy dookoła Ciebie są ważni, a na zaopiekowanie się sobą nie starcza Ci już czasu i energii. A pragniesz przecież schudnąć!
Wiem, że kiedy pracujesz (nawet w domu) nie masz czasu na pieczołowite selekcjonowanie produktów i ścisłe pilnowanie diety. Nawet wtedy, kiedy ułożyłaś sobie cały plan odchudzania.
Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Możesz realizować swój plan odchudzania nawet intensywnie pracując.
Jak to zrobić?

Istnieją proste reguły, których trzymanie się pomoże Ci uzyskać upragnioną sylwetkę.

1. Jedz w domu śniadanie przed wyjściem do pracy.
2. Pamiętaj o proteinach! Zapewnią Ci one odpowiedni poziom energii i sprawiają, że długo nie odczuwasz głodu. Dlatego do każdego głównego posiłku dołącz porcję np. indyka, kurczaka lub chudej ryby.
3. Całkowicie zrezygnuj z białego pieczywa, ciasteczek, pizzy, klusek itp. Czyli ogólnie mówiąc z białych węglowodanów. To właśnie między innymi dzięki nim przybywa Ci kilogramów.
4. Pamiętaj o ciemnych węglowodanach. Mam na myśli: brązowy ryż, soczewicę, groszek, kukurydzę, fasolkę i oczywiście razowe pieczywo.
5. Na przegrywkę przygotuj sobie owoce, orzechy, ziarna słonecznika i dyni i gorzką czekoladę (używaj do kawy kawałeczek, ale nie codziennie!)
6. Zrezygnuj z wszystkiego, co służy do przegryzania, chrupania, podjadania a jest totalnie niezdrowe. Czyli paluszków, chrupek, chipsów, orzeszków, krakersów, lodów, batoników itp.
7. Bierz do pracy zawsze pojemnik z własnym, wcześniej przygotowanym jedzeniem. Mogą to być sałatki, zupy w termosie, specjalne koktajle.
8. Pamiętaj, by w pracy koniecznie zjadać produkty przyniesione przez Ciebie. Ważnym jest bowiem regularne spożywanie posiłków. Dzięki temu nie musisz się napychać zjadając jednorazowo dużo, czyli spożywasz mniejsze porcje, nie chodzisz głodna i nie masz zachcianek, bo w Twoim ciele cały czas poziom cukru jest odpowiedni.
9. Prowadź Dziennik Odchudzania. Zapisuj, co zjadłaś w ciągu dnia, jakie miałaś samopoczucie i ile przyjemności sobie sprawiłaś. Przyznanie się (nawet przed samą sobą) do zjedzenia kolejnego pączka może Cię w przyszłości przed tym ustrzec, gdyż zaczniesz dostrzegać swoje błędy dietetyczne i to jak często je popełniasz.
---
Dowiedz sie więcej na temat Dziennika Odchudzania i jakie elementy powinny się w nim znaleźć. Zaglądnij na stronę http://www.wszystkodlaciebie.pl/zaproszenia/skuteczneodchudzanie/

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

1 komentarz:

malwa pisze...

Dobre rady, dodałabym jeszcze dużo ruchu po pracy :)
zapraszam run-to-luck.blogspot.com

JAK SCHUDNĄĆ

Darmowy Program Internetowy dla Kobiet Pracujących!

Zapisz się Teraz!

Email : 
Imię :
Zgadzam się z Polityką Prywatności