Loading

piątek, 9 lipca 2010

Czym jest dla Ciebie kraina szczęścia?

Dziś może odetchnijmy trochę od odchudzania i porozmawiajmy o czymś innym. Moze o krainie szczęścia?

Kraina szczęścia – czym jest dla mnie? Istnieje pewien ideał: własny dom, multum pieniędzy, praca, którą się kocha, mężczyzna życia, wspaniałe zdrowie itd. Tak, dla mnie jest to rzeczywiście ideał, a że na tym świecie ideałów nie spotyka się prawie w praktyce zadawalam się moimi małymi kawałkami szczęścia.

Codziennością, która przynosi mi ciągle nowe, czasami zaskakujące rozwiązania na mojej drodze życia. Teraz jest lato i cudowna pogoda. To też mój kawałek szczęścia przypominam sobie bowiem jak w zimie marzyłam o takich ciepłych dniach. No i co? Marzenie się spełniło! Widzisz jakie to proste? :)

Pozdrawiam Barbara

Brak komentarzy: